PhotobucketPhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket

Cara Baru Men-stalking Artis

Assalam.. Baru-baru ini, aku terbaca pasal tajuk di atas tu.. Hmm, aku cuba menggodek-godek Google sekali terjumpalah ada benda alah ni...Tapi, aku tak nak cakap pasal tu, aku nak cakap pasal tajuk di atas ni...

Sebelum korang nak tahu lebih lanjut, korang kena klik SINI.

Haa!! Dah click? Kalau dah, benda tadi tu mesti ada kaitan kan? Okey, ini dia.. Aku perkenalkan...

WeChat - Aplikasi Sembang Untuk Android
Apa yang istimewanya pasal benda ni? Haa! Kalau nak tahu, inilah aplikasi yang terpantas yang wajib dimiliki oleh kaki-kaki internet!! Benda ni adalah Instant Messenger (IM) yang terpantas!! Diulang TERPANTAS!!  Kemudian, kalau korang nak ber-chatting-chatting ke apa, korang boleh masukkan sekali emoticon-emoticon yang comel-comel gitu! Korang juga boleh bersembang dengan seberapa banyak rakan-rakan korang, contohnya dalam "Group Chat" atau "Video Chat".

Selain itu, bagi yang tidak tahu macam mana nak mencari kawan-kawan korang.. Korang boleh cari melalui Facebook atau buku telefon sendiri.. Kalau nak cari yang random-random punya, carilah di bahagian "Look Around"... Jangan risau.. Ramai dah yang guna benda ni, jadi banyaklah kawan yang korang boleh pilih..

Ha!! Yang ini yang TERHOTTEST ever!!! Korang boleh mengikuti a.k.a men-stalking perkembangan artis-artis tempatan dan luar negara punya!! Macam-macam ada! Ada Elfira Loy, Daphne Iking, Amber Chia dan macam-macamlah!!

Hmm, so? Korang nak ke tak nak? Tak rugi pun korang try.. Sekurang-kurangnya boleh tambahkan kawan dan followers korang!! Hmm.... Fikir lagi?? Eishhh... Dah, toksah pikir lagi... Benda ni sesuai untuk kegunaan semua orang especially to all bloggers, right? Juga suitablu untuk Android, Android IPhone, Windows Phone & Nokia (Symbian). So? Apa lagi? Klik je SINI!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nak Hadiah Unik? Klik Sini!!